گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

ساخت ، نصب و اجرای سوله ، اسکلت فلزی و فنداسیون
گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

ساخت ، نصب و اجرای سوله ، اسکلت فلزی و فنداسیون

سوله جوشکاری

سایرتصاویر پروژه سوله مامونیه

برای دیدن تصاویر بزرگ هرکدام بر روی آن کلیک کنید

.

..................................................................................................................

   

 سوله  سوله سبک
انواع سازه های فلزی اسکلت فلزی برج ها و ساختمان های عظیم
ساخت انواع پل فولادی طراحی و ساخت انواع پل عابر پیاده
طراحی و ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ایساخت کلیه قطعات و تجهیزات فولادی کارخانجات سیمان
ساخت انواع مخازن تحت فشار.مخازن استیل صنایع غذایی
اجرای پوشش سقف سوله خرید و فروش انواع سوله دست دوم


.

 

ساخت ، نصب و اجرای سوله ، اسکلت فلزی

سایر محصولات و خدمات گروه صنعتی پارسه سازه

خانه پیش ساخته ICFخانه پیش ساخته LSFخانه پیش ساخته SH

کانکس و کانتینربرجک نگهبانیسوله کانکسی

کانکس و کانتینربرجک نگهبانیسوله کانکسی

تجهیز کارگاه پیمانکارانساختمان پیش ساخته با ساندویچ پانلکانکس دو و سه طبقه

تجهیز کارگاه پیمانکارانخانه پیش ساخته با ساندویچ پانلکانکس دو و سه طبقه

 

جوشکاری سوله

وقتی این توزیع رخ دهد جوشکاری سوله لایه انتقال در UDP استفاده می شود، چون یک توزیع است.

شرح استاندارد های جوشکاری سوله:

جوشکاری سوله کنترل پیام اینترنت، توسط ابزارهایی استفاده می شود که پیامها راه دیگری ارسال کند تا شرایط خطا را ممکن است رخ بدهد، ارسال می کند، همچنین نمی بایسای ابرای انتقال داده ها استفاده بشود. این خطاها به پشت آدرس استاندارد های جوشکاری سوله منبع و اصلی گزارش می شوند. در ابتدای بخش شرح استاندارد های جوشکاری سوله شما آموختید که عملیات استاندارد های جوشکاری سوله بدون ارتباط پذیریICP امکان پذیر نیست. چون استاندارد های جوشکاری سوله به دیتاگرام استاندارد های جوشکاری سوله بدون جوشکاری سوله انتقال داده می شود در ارتباط پذیری انجام نمی شود.

 همانند یک تکنشین  کیفیت جوشکاری سوله این پیامها خطا را استفاده کنید تا تسهیلات پیوند به دستور فراهم بشود مثل بازرسی جوشکاری سوله و praceroute. براساس نوع این دستورات و آدرس استاندارد های جوشکاری سوله مقصد، شما می توانید اطلاعات عیب یابی ارزشمندی را بدست بیاورید، وقتی که مشکل ارتباط پذیری بین ابزارها وجود دارد. بسته های استاندارد های جوشکاری سوله حاوی کدهایی خزایی هستند که روی صفحه نمایش داده می شوند،به ویژه وقتی که این دستورات اطلاعاتی را در رابطه با شرایط خطاهایی موجود ارسال می شوند. اجازه دهید که دو این دستورات را آزمایش کنیم و خطاها دیگر دستور را بررسی کنیم و این یعنی چی؟ زمانی که دستور بازرسی جوشکاری سوله ارسال می شود موفقیت آمیز است. یعنی مقصد در دسترس است. مقصد به چیزی که پاسخ گفته می شود. جواب می دهد. بازرسی جوشکاری سوله اولیه بازرسی جوشکاری سوله نامیده می شود و پاسخ آن بازرسی جوشکاری سوله . عدد پیش فرض به دفعات به مقصد پاسخ ی دهد که است. در شکل 9-4 اجرای موفقیت آمیز دستور نشان داده شده است.

وقتی مقصد در دسترس نباشد و کد خطا هم نمایش داده می شود.

 متداولترین ها در زیرح شرح داده شده اند:

مقصد غیرقابل دسترس: این نشان می دهد که دیتاگرام استاندارد های جوشکاری سوله نباید ارسال بشود.این مورد همچنین شامل کد اشتباه( عدد) است که جزئیات بیشتری را نشان می دهد. برای مثال، هیچ جدول مسیردهی در ورودی وجود ندارد یا مقصد در دسترس است ولی به ARP پاسخ نمی دهد.

سپری شدن درخواست: نشان می دهد که TTL دیتاگرام، بسیار بوده است. این یعنمی اینکه شما نمی توانید به یک پاسخ درمسیریاب دست پیدا کنید. این مورد رخ می دهد، اگر که روتر، بدون پاسخ به ICM P پیکربندی شده باشد و این متداول نیست. این وضعیت در شکل 10-4 نشان داده شده است.

شکل 10-4: سپری شدن مدت زمان درخواست

بازرسی جوشکاری سوله: در بخش7، شما یاد میگیرید که چگونه دستور بازرسی جوشکاری سوله را برای شناسایی ماهیت درست مشکل بکار ببرید.

دستور مفید دیگر که بااستاندارد های جوشکاری سوله استفاده می شود( اجرا می شود) tracert or traceroute در مسیریاب یا سوئیچ سیسکو، دستور traceroute وجود دارد. در ویندوز کامپیوترها دستور tracert وجود دارد.

 جایی که بازرسی جوشکاری سوله مشخص می شود شما می توانید ارتباط پذیری traceroute را پایه ریزی کنید و جایی را که ارتباط پذیری قطع شده است در  کیفیت جوشکاری سوله شناسایی کنید. با این شناسایی فیلد TTL در دیتاگرام استاندارد های جوشکاری سوله فراهم می شود( بخش که تحت عنوان شرح استاندارد های جوشکاری سولهاست را ببینید)یک سری دیتاگرام استاندارد های جوشکاری سوله ارسال می شود و با هر ارسال پی در پی یا پشت سر همی استاندارد های جوشکاری سوله به TTL

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد